събота, 31 октомври 2015 г.

"Отражение - част II"

Все още съм на вълна "отражения" и съм развълнуван и щастлив, защото това е ново предизвикателство за мен. Никога до сега не бях рисувал вода и бях доста притеснен в процеса на работа, защото можеше нещо да се обърка. Но установих, че с водата може да се експериментира по всякакъв начин. Както казах по-рано, тя отразява всичко, което стои над нея и в този случай това са планините, небето и лодката. Всъщност, освен отраженията, които са основния акцент на тази картина, тук играят много важна роля топлите и студени цветове, и тяхното съчетание. С много нежни, ефирни тонове небето (или по-точно залезът) се отразява върху водата, вълните на която са нарисувани с техниката "мокро в мокро" без никакви резки граници. Всички цветове сe преливат, като в същото време ясно се вижда движението на вълните.
Надявам се тази картина да ви носи топли чувства и добро настроение, както и спомен за неотдавна отминалото лято... :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар