събота, 12 септември 2015 г.

Спомени за морето (подготовка) част втора

 Съставянето на естествена среда, която да ползваме за евентуална композиция - подходяща за рисуване, не е лесна работа. Смея да твърдя, че не съм от най-добрите фотографи, но от многото снимки ,  които съм правил, и върху които съм работил, установих, че светлината е от изключително значение! Идеята в снимките, които виждате е, че съм се опитал да пресъздам малък кът от природата, който да ни напомня за морето и плажа. Намокрих пясъка и камъчетата, разположих ги върху тава и после направих няколко снимки. Харесва ми блясъка и лъскавината на мокрите камъни, харесват ми тъмните участъци и сенки, които са се образували, с две думи, постигнах това, което търсех. На снимката най-отдолу ще видите първият етап от изграждането на рисунката.
 Скица с молив, чиито обекти (камъните и мидите) са покрити с маскираща течност. След изсъхването й, продължавам нататък...


Няма коментари:

Публикуване на коментар