вторник, 1 септември 2015 г.

Картина "Утринна хармония"
размери: 33/42 см
в наличност
тел. за контакт: 0879 68 64 10

***
Преди две седмици бях на екскурзия с приятели и посетихме Бачковският манастир. В двора на манастира погледът ми бързо попадна върху този петел, който сякаш се опитваше да се скрие зад тревата. Тогава разбрах, че нямам време за губене и бързо извадих фотоапарата си за да го снимам. Трябваше да действам бързо и в същото време - предпазливо, защото не исках да изплаша птицата , или още по-лошо - да ме нападне! Приближих се достатъчно за да разбера , че рискът, който поемам е огромен, но все пак мисля, че успях да го снимам в точния момент. След снимката, пред погледа ми остана само свежата полянка, по която се виждаше сутрешната роса. След пътешествието ми, започнах да работя върху снимката и ето го резултатът. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар