вторник, 15 септември 2015 г.

Спомени за морето - част трета

Рисуването на камъчета и пясък се оказа огромно предизвикателство за мен. Пясъкът има своята характерна структура, която се постига с нанасяне на няколко слоя маскираща течност, като за тази цел използвах четка за зъби, с която нанесох отделни пръски от маската. След това обаче, допуснах грешка при формиране на сенките му. Използвах твърде силно и твърде много дълбоко кафяво, с което се заличи част от зърнестата структура, която бях постигнал първоначално. Но въпреки тази лека неточност, огромният проблем срещу който се изправих бяха камъчетата. Най-трудното при тях е , че всеки един камък е с неправилна и различна форма, цвят и блясък. Постигането на реалистична гледка при такава композиция ме затруднява, не само защото за първи път рисувам камъни, но и защото подцених степента на трудността и строгата индивидуалност на всеки един камък.  Чувствам се отчасти зле, че картината не се развива така , както мислех първоначално, но аз съм човек, който обича предизвикателствата. Ще довърша до край рисунката, ще дам всичко от себе си за да изглежда добре, а крайният резултат ще можем да го видим и да го анализираме заедно. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар