петък, 4 март 2016 г.

"Даровете на природата"

 След близо месец и половина работа, най-сетне успях да довърша новата си творба. Радвам се, че имам възможност да ви покажа тази картина, защото тя означава много за мен. В процеса на работа през този един месец, аз срещнах не малко трудности по оформянето на детайлите. Разбира се, част от тях са по-конкретизирани, а други стоят по-абстрактни. Резултатът от този стил на рисуване позволява на зрителското око да се фокусира върху най-важните моменти от картината, а всичко останало да поддържа цялостната композиция.
 Един от най-генералните ми проблеми по време на работа бе размерът на картината.(50x100 см.). Тази големина е важна за художник като мен, тъй като аз обичам да играя с детайлите, а големите формати винаги предразполагат за по-конкретна работа. От друга страна, болките които изпитвах в гърба и мускулите бяха нечовешки... :), но да не се оплаквам. Когато в края на работния процес видя резултата, това ме кара да се чувствам доволен от себе си. Надявам се да се хареса и на вас...! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар