неделя, 10 януари 2016 г.

"Рози през декември"

Зимата може да се окаже доста проблемна, особено за флоралните художници. Когато снегът падне, всички растения се свиват, покафеняват и губят своите ярки цветове. Розите в моята градина все още изглеждаха живи на минусовите температури. Част от листата и цветовете им са покрити с кафяви и оранжеви петна, но именно това ме вдъхнови. 
Известно време се колебах дали да не си купя цветя от някой цветарски магазин. Все още не съм се отказал от тази идея, въпреки че цветята, които продават са прекалено перфектни и стереотипни, а аз търся нещо по-натурално от самата природа. 
Не вярвах, че на това време навън ще мога да открия тези рози, които са вече прецъфтели, а друга част от тях поизмръзнали. Способността ми да виждам красотата дори във несъвършенствата на природата, ме накара да нарисувам тази картина. Отново адмирирам към детайла, който придава реалистичност на цялостната композиция.


                                                                                                                                                                                                          "Рози през декември"
                                                                                                                             35/50 см



Няма коментари:

Публикуване на коментар